cik burung hantu punyer!!!!

█ 1%nakal
█████ 70 %nagis
██████ 80 % senyum
███████ 90 % baek
█████████ 99%Setia
██████████ 100 %syg Allah s.w.t


p/s; cerita aku dri pic...dri TsUrat hingga la tsirat...

Friday 31 August 2012

cinta vlog is the best=)

 sekarang ak nk cite pasal satu filem yg best..aku pun ta prnh tgok filem ni bfore ni but my friend is ''naim syafiq yg beria2 soh tgok..so ak pun online la tgok amende la ''cinta v-log'' ni..

NASREEN PICTURES SDN BHD mempersembahkan Telemovie cinta remaja CINTA V-LOG untuk TV9! Telemovie terbitan Darling Ngasri ini di arahkan oleh saudara Kas Roshan manakala skripnya oleh saudara Anshari. Cinta V-Log akan mula ditayangkan pada 06 jun 2012, jam 8.30 malam. Antara pelakon yang terlibat dalam telemovie ini adalah:
ALIFF AZIZ -- SHEZZ
WAWA ZAINAL -- MADIHA
ZAHIRIL ADZIM -- AHDA
ANNE NGASRI -- SARA
DARLING NGASRI -- SHAZWANI
ROSLI RAHMAN ADAM -- PAK AKOB

memperkenalkan
MIZY RAZUAN -- AK
NURUL JANNA -- RISA

penampilan khas
NORREEN
dan...

DRUMROLL.....
blogger dan vlogger terkenal, MARIA ELENA!

Sedikit sinopsis untuk Cinta V-Log :

"SHEZZ (ALIFF AZIZ) adalah seorang vlogger popular. Vlog nya penuh dengan lagu, nyanyian dan pertunjukkan silap mata. MADIHA (WAWA ZAINAL) pula adalah seorang vlogger yang baru. Tujuannya membuat vlog tersebut adalah untuk menambah keyakinan diri. SARA (ANNE NGASRI) kawan Madiha, merupakan peminat SHEZZ dan suka menonton kesemua vlog SHEZZ. Ahda (ZAHIRIL ADZIM) adalah seorang pekerja di kedai Pak Ayob iaitu bapa kepada Madiha. Ahda sentiasa menyokong apa saja yang Madiha lakukan.
Disebabkan Sara yang meminta Shezz menonton vlog Madiha, Shezz telah mengutuk dan mengejek vlog milik Madiha. Tanpa disangka, kutukan Shezz telah dibalas oleh Madiha dan rating laman vlog milik Madiha semakin tinggi. Shezz yang telah berang mula berpakat bersama RISA (NURUL JANNA) dan AK (MIZY RAZUAN) untuk membalas dendam terhadap MADIHA. Akhirnya, kejadian yang tidak disangka berlaku...." Saksikan telemovie ini.


mari-mari cik abg..mari-mari cik adik..kita tengok bersama-sama sambil mkn double chesse..hohohoh..

No comments:

Post a Comment